مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:572023-02-21حوادث

انهدام باند سارقان مسلح مناطق شرق کشور در بم 


فرمانده انتظامی بم از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح و عاملان درگیری مسلحانه با ماموران پاسگاه تهرود این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی بم از شناسایی و دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح و عاملان درگیری مسلحانه با ماموران پاسگاه تهرود این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ یوسف سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان بم و مناطق همجوار و همچنین درگیری اخیر افراد مسلح با ماموران پاسگاه انتظامی تهرود ، شناسایی و دستگیری عاملان این جرائم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس بم مشخص شد اعضای یک باند به صورت حرفه ای در زمینه سرقت مسلحانه خودرو فعالیت دارند و با خودروهای سرقتی اقدام به قاچاق اتباع غیرمجاز و حمل مواد مخدر می کنند و اخیرا نیز درصدد انجام یکی از سرقت های خود هنگام عبور از محور بم-کرمان با ماموران پاسگاه تهرود درگیر و با تیراندازی به سمت ماموران و رها کردن خودروی خود فرار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، سلیمانی بیان کرد: در این رابطه با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم هویت چهار نفر از اعضای این باند شناسایی و این افراد در یک عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح مناطق شرق کشور در بم 

انهدام باند سارقان مسلح مناطق شرق کشور در بم